Nordmenn er gale etter Solo-merch. Det går knapt en dag uten at Solosjef Elisabet Sæterdal får henvendelser fra folk som ønsker å kjøpe Soloklær og Soloeffekter. For å svare på etterspørselen åpner Solo nettbutikken Soloshop.no, fredag 25. mars.
Nordmenn er gale etter Solo-merch. Det går knapt en dag uten at Solosjef Elisabet Sæterdal får henvendelser fra folk som ønsker å kjøpe Soloklær og Soloeffekter. For å svare på etterspørselen åpner Solo nettbutikken Soloshop.no, fredag 25. mars.
I nettbutikken vil du kunne få tak i alt fra retro skidress, genser, luer og solbriller til sportstrøye, relaxantrekk og vinterboots. Alle produktene har sitt eget Solopreg, og klærne er av høy kvalitet.
- Det er utrolig spennende å jobbe med et produkt så mange ønsker å assosiere seg med, sier Elisabet.
Hun understreker at nettbutikken kun har som mål å dekke kostnadene knyttet til produksjon og salg – og at prisene derfor er ganske moderate.
– Går vi noen kroner i pluss går inntektene direkte til Solofondet, som er et fond hvor alle mellom 16 og 25 som har en drøm eller et prosjekt de ønsker å gjennomføre kan søke etter midler. Det er ingen kriterier utover det, men søknader som kommer fellesskapet til gode stiller ofte sterkt i kampen om midlene, sier hun videre.
Soloshop.no er åpen for salg så lenge det er varer på lager.