Meny

Velkommen til Ringnes Forbrukerkontakt

Har du spørsmål eller tilbakemeldinger om produkter?

Ringnes har som målsetning å levere produkter av høy kvalitet. For å sørge for best mulig kontakt og service til våre forbrukere har Ringnes en egen forbrukerkontakt. Vi setter stor pris på alle tilbakemeldinger.

Du kan nå oss på telefonnummer (+47) 22 06 95 00 alle hverdager kl 08:00 - 17:00 eller på e-post: forbrukerkontakt@ringnes.no  

Behandling av reklamasjoner gjøres forløpende. Du vil få tilbakemelding fra vår forbrukerkontakt.

Husk å ta vare på produktet til din reklamasjon er håndtert. Du kan bli bedt om å sende dette inn til oss.

Innsendelse av reklamasjoner gjøres til:
Ringnes AS
v/Forbrukerkontakten
PB 7152 Majorstua
0307 Oslo

Ringnes og åpenhetsloven

Hvis du har generelle henvendelser til Ringnes kan disse også sendes til forbrukerkontakt@ringnes.no, så vil den rutes videre til riktig person.
I tråd med Åpenhetsloves bestemmelser vil vi besvare henvendelsen så snart som mulig, senest innen tre uker.
Les mer om Ringnes og åpenhetsloven

Opprett en reklamasjon ved å fylle ut dette skjemaet

Produktinformasjon
Produktnavn, størrelse (1,5/ 0,5/0,33) og hvor mange produkter reklamasjonen dreier seg om.
Finnes på bunn av flasken, flaskehalsen eller på baksideetiketten.
Står skrevet på bunnen av flasken, flaskehalsen eller på baksideetiketten.
Har du drukket direkte fra flasken/boksen, i glass, m/u isbiter osv.
Vedlegg
Forbrukerinformasjon